SAF Debtor to innowacyjna usługa wirtualnego doradcy w miękkiej windykacji, wykorzystującego komponenty sztucznej inteligencji i technologie przetwarzania mowy naturalnej (NLP), przy pełnej zgodności z wymaganiami RODO. Narzędzie doskonale sprawdza się na należnościach z niedużym DPD.
Wirtualny negocjator podczas rozmowy:
- potwierdza tożsamość rozmówcy na podstawie określonych danych osobowych (np. PESEL, data urodzenia)
- prowadzi rozmowę z dłużnikiem w zakresie windykacji należności
- informuje o statusie i kwocie zadłużenia
- negocjuje i ustala terminy spłat
- przesyła dłużnikowi wiadomość SMS z danymi do wykonania płatności (kwota, dane odbiorcy, numer rachunku bankowego)
- odnosi się do wypowiedzi dłużnika, by potwierdzić prawidłowe rozpoznanie intencji i zrozumienie uzyskanych informacji
- przyjmuje i realizuje prośbę o kontakt zwrotny
Kontakt z SAF Debtor to:
Naturalność
SAF Debtor rozumie pełne, rozbudowane zdania, rozpoznaje mowę potoczna, a nawet mniej znane synonimy.
Personalizacja
SAF Debtor rozpoznaje jakość mowy i bieżący tok konwersacji dopasowując się do rozmówcy.
Elastyczność
SAF Debtor umożliwia zmianę danych lub tematu rozmowy w dowolnym momencie.
Przykładowa rozmowa:
Użyte technologie
ASR (Automatic Speech Recognition) oraz NLU (Natural Language Understanding)
Rozmówcy mogą swobodnie używać języka naturalnego i przedstawić sprawę swoimi słowami, co ułatwia wzajemną komunikację i zwiększa poziom ich satysfakcji.
Silnik DM (Dialogue Manager)
Obsługuje wdrożone strategie niezależnie od języka jakim posługuje się rozmówca, a także płynnie zmienia język w trakcie rozmowy (np. z polskiego na angielski), zachowując jej kontekst i zebrane wcześniej informacje.
Komunikacja między technologią NLU a silnikiem DM
Dzięki możliwości rozpoznania intencji dłużnika, system wykrywa sytuacje wymagające przesunięcia rozmowy lub kontaktu z pracownikiem firmy.
Integracja z systemami analityki biznesowej (BI)
SAF Debtor jest w stanie przeanalizować treść rozmów wyodrębniając z nich wysokiej jakości dane.
SAF Chat
SAF Chat działa w oparciu o mechanizmy i logikę zastosowaną w SAF Debtor, przy czym w tym wypadku kontakt z dłużnikiem odbywa się poprzez chat.
Jak to działa:
- Dłużnik otrzymuje SMS ze spersonalizowanym linkiem.
- Po kliknięciu w link konieczna jest autoryzacja dłużnika, która następuje poprzez podanie określonych danych osobowych.
- Po pozytywnej autoryzacji uruchomione zostaje okno dialogowe, w którym możliwe jest przeprowadzenie na chacie rozmowy windykacyjnej ze sztuczną inteligencją.
Dlaczego SAF Chat:
- Komfort – umożliwia przeprowadzenie rozmowy na telefonie komórkowym, dowolnym urządzeniu mobilnym lub komputerze, w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie 24/7.
- Dyskrecja - umożliwia swobodne i dyskretne ustalenie planu spłaty zobowiązań lub umówienie się na przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z pracownikiem firmy.
- Transparentność – podczas prowadzenia rozmowy umożliwia pełny wgląd w cały przebieg negocjacji.
- Elastyczność - jeśli zajdzie konieczność przerwania rozmowy, poczeka, a następnie wróci do jej kontynuowania.
- Kontrola - daje czas na spokojne zastanowienie się i podanie deklaracji możliwych do zrealizowania.